
خدایا گاهی که دلم از زمین و زمان می گیردxa0 نگاهم را به سوی آسمان می گیرمxa0 و آنقدر با تو درد دل می کنم تا چشم هایم با ابرهای بارانیت همراهی کنند و احساس کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای در بیاورد...
ادامه مطلب
زیبایی ها را ببین آدمهاي منفي به پيچ و خم جاده مي انديشند و آدمهاي مثبت به زيبايي هاي جاده عاقبت هر دو ممکن است به مقصد برسند، اما يکي با حسرت و ديگري با لذت! از زندگي خود لذت ببر و قدر ثانيه هاي خود را بدان. زمان ارزشمند است....
ادامه مطلب