کاش باران بودم و غم پنجره را میشستم
وبه هرکس که پس پنجره غمگین مانده
از سر عشق ندا میدادم
پاک کن پنجره از دلتنگی
که هوا دلخواه هست
گوش کن باران را که پیامی دارد
دست از غم بردار زندگی کوتاه هست
باز کن پنجره را روز نو در راه هست...
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3