از ما گذشت ولی به بقیه میگم... شما مراقب باشید هنگامی که دل کسی را میشکنی صدای شکستنش را به خاطر بسپار تا هنگامی که دلت را شکستند رو به آسمان فریاد نزنیxa0 خدایا !! به کدامین گناه ! ......