کاش باران بودم و غم پنجره را میشستم
وبه هرکس که پس پنجره غمگین مانده
از سر عشق ندا میدادم
پاک کن پنجره از دلتنگی
که هوا دلخواه هست
گوش کن باران را که پیامی دارد
دست از غم بردار زندگی کوتاه هست
باز کن پنجره را روز نو در راه هست...
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3


نگاه هایشان..
حرفهایشان..
همه بوی سردی میدهد.
عشق دراین زمانه بی معناست،
فقط محبت آدم های این زمانه
این است ک برای زخمهایت نمکدان
می آورند همین..
.
.
.
.
.
و همیشه راهی وجود دارد این را خوب میدانم که آن
خط زدن هر چیز بد زندگی است
و امید به اینکه این غم نیز بگذرد
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6


نگاه هایشان..
حرفهایشان..
همه بوی سردی میدهد.
عشق دراین زمانه بی معناست،
فقط محبت آدم های این زمانه
این است ک برای زخمهایت نمکدان
می آورند همین..
.
.
.
.
.
و همیشه راهی وجود دارد این را خوب میدانم که آن
خط زدن هر چیز بد زندگی است
و امید به اینکه این غم نیز بگذرد
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5


نگاه هایشان..
حرفهایشان..
همه بوی سردی میدهد.
عشق دراین زمانه بی معناست،
فقط محبت آدم های این زمانه
این است ک برای زخمهایت نمکدان
می آورند همین..
.
.
.
.
.
و همیشه راهی وجود دارد این را خوب میدانم که آن
خط زدن هر چیز بد زندگی است
و امید به اینکه این غم نیز بگذرد
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15