-هیچوقت خودتو صد در صد خرج کسی نکن.
-تنهاییت رو پیش فروش نکن
فصلش که برسه، به قیمت میخرن.
-بعضی وقتا باید بد باشی تا بفهمن خوب بودن، وظیفه نیست.
-این خیلی مهمه که وقتی از زندگی کسی رد میشی، رد پای قشنگی از خودت به یادگار بذاری.
_ و به قول معرروف همیشه اونقدر خوب باش که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران
گرفتن خودت از اونها باشه
نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت 1:39 توسط هیچکس ( تک ستاره )|
بغض دل...