یکرنگیم را....
به پای حماقتم نگذار....
انتخاب کرده ام که
ساده باشم و دیگران
را دور نزنم....
و گرنه دروغ گفتن
و بدبودن و آزار و فریب
دیگران آسان ترین
کار دنیاست.....
بلد بودن نمیخواهد....
دوره دوره ی گرگهاست....
مهربان که باشی
می پندارند دشمنی...!
گرگ که باشی خیالشان
راحت می شود
از خودشانی...!
ماتاوان گرگ نبودنمان را
می دهیم...!
ما را در سایت بغض دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69