بارداري طاووس

خرید بک لینک
در یکی از معروفترین دانشگاه های جانور شناسی در هند تحقیقی صورت گرفت مبنی بر نحوه جفت گیری و تولید مثل طاووس . یک جفت طاووس را در قفس بزرگی قرار دادن و یک نگهبان نیز گذاشتند تا لحظه جفت گیری را ثبت کند . روزها گذشت و یک روز طاووس ماده تخم گذاشته بود . همگان در تعجب بودند . نگهبانان که به صورت شیفت بوده اند گفتند محاله : چون ما جفت گیری مشاهده نکردیم . مسئولین و دانشجویان تصمیم گرفتن که با دوربینهای پیشرفته این دو طاووس را کنترل کنند . شصت و یک روز گذشت ... هیچ جفت گیری مشاهده نشد ... ولی باز هم طاووس ماده تخم گذاشت . همه با تعجب به دنبال جواب این معما. طاووس هر شصت و یک روز میتواند یک تا سه تخم بگذارد .خبر پیچید ... تیم تحقیقاتی جانور شناسان از سراسر دنیا رفتند هند . همه اذعان داشتند که تا حالا جفتگیری طاووس را ندیده اند . تحقیقات پیچیده تر شد ولی بی فایده بود . بعد از یک سال جوانی از دانشجویان که اهل بلژیک بوده به تیم تحقیق میگوید . جواب معما در نهج البلاغه علی ابن ابی طالب نوشته شده . من اون کتاب را مطالعه کردم و این مطلب را اونجا دیدم در خطبه ای به نام طاووس . تحقیقات شروع شد و نهج البلاغه را اوردند . خطبه طاووس چنین نوشته شده :

شگفتا از خلقت طاووس که با اراده خدا باردار میگردد بدین گونه که طاووس ماده پرهای خود را باز میکند و طاووس نر از عظمت الهی اشک از چشمانش جاری شده . طاووس ماده نزدیک نر میگردد و یک قطره از اشک او میخورد و باردار میگردد و پس از شصت و یک روز تخم گذاری میکند . تیم تحقیقات فیلمهارو لحظه به لحظه چک میکنند و این واقعیت را میپذیرند . .....

حضرت علی
خطبه 165به نام طاوس
بخوانيد ، بدن رابه لرزه درمياوردوتجلي عظمت ذات سبحان است .


خداوند ميفرمايند:


ای فرزند آدم تو را در شکم مادرت قرار دادم و صورتت را پوشاندم تا اینکه از رحم متنفر نگردي

صورتت را به سمت پشت مادرت قرار دادم تا بوي غذا و معده تو را نيازارد!

برایت متکا در سمت راست و چپ قرار دادم که در راست کبد و در سمت چپ طحال ميباشد تا بيارامي.

بر تو در شکم مادر نشست و برخواست را آموزش دادم.

آیا کسی غیر از من را تواناي چنین کاری هست؟؟

وقتی مدت حمل به پایان رسيد و مراحل آفرينشت تکمیل گرديد.

بر فرشته مامور بر ارحام امر کردم که تو را از رحم خارج و با نرمش بالهایش به دنيا وارد کند.

دندانی که چیزی را ريز کند نداشتي!!

دستی که بگيرد و قبض کند نداشتي!!

قدم و گامي برای سعی و رفتن نداشتي!!

از دو رگ نازک(پستانها)در سينه مادرت طعامي بصورت شيرخالص که در زمستان گرم و در تابستان سرد باشد برايت غذا قرار دادم
مهر و محبتت بر قلب پدر و مادرت قرار دادم تا تو را سير نميکردند خود سير نميشدند.

و تا تو را نمي آسودند خود استراحت نمیکردند!

اما وقتی پشتت قوت گرفت و بازوانت پرتوان شد به مبارزه من قیام نمودی در خلوت نافرمانی من کردی و از من حيا ننمودي!!!

اما باز هم و با همين صورت: اگر بخواني مرا اجابتت کنم.

و اگر از من بخواهی و سؤالم کنی بدهمت و برآورده کنم!!!

اگر بسويم بازآیی ميپذيرمت!!!

شگفتا از تو اي فرزند آدم هنگامیکه متولد شدي در گوشت اذان گفتند بدون نماز؛ و هنگام مرگت نماز بر تو اقامه شد بدون اذان !!!

شگفتا بر تو اي فرزندآدم هنگام تولد ندانستي چه کسی تو را از شکم مادر خارج گردانيد و هنگام مرگ ندانستی چه کسی تو را بر قبر وارد نمود!

شگفتا اي ابن آدم هنگام تولد غسل و نظافت شدی و هنگام مرگ نيز غسلت دادند و نظافتت کردند


بجاست که از صمیم قلب بگوئیم:

اشهدان لااله الاالله و اشهد ان محمدا رسول الله واشهدان علیا ولی الله

نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 5:38 توسط هیچکس ( تک ستاره )|

بغض دل...

ما را در سایت بغض دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: سه شنبه 9 خرداد 1396 ساعت: 8:37

صفحه بندی